jeg leger med tanken om

ja, jeg leger med tanken om at få et hår noget ala de her billeder. Jeg fik jo at vide at det klædte mig med mørkt hår, så hvorfor ikke lave et mix? haha.. Ej men syntes bare det ser ret fedt og naturligt ud, og så er det jo også pænt praktisk når man rent faktisk er en af dem der render rundt med en flot lever-hårfarve i virkeligheden. Jeg kunne godt tænke mig sådan en blid overgang hvor det gør looket lidt mere naturligt og stadig så man kan se spidserne er lysere. hmm, det noget af et projekt.. måske noget med at lægge nogle lidt mørkere striber i bunden og ned til halvdelen af håret..? når men.. jeg leger videre med tanken.. nu den ihvertfald delt..

Skriv et svar

