old memories + modekiks

jeg har sjovt nok også haft en liv inden jeg begyndte at blogge. Og efter at have kigget en masse gamle billeder igennem fik jeg den ide, at det da kunne være meget sjovt at vise jer nogle billeder fra de seneste par år. I har sikkert også været igennem sådan en lidt kikset periode hvor man går rundt i sin egen lille verden og tror man er super smart iklædt til tider meget mærkeligt tøj! Kunne godt være gået lidt længere tilbage i tiden eller tage billeder fra sidste år.. Men nu får i lige en lille bid her, gider jo ikke lægge en masse op hvis det rent faktisk rager jer en skid? hehe ;) Så er det noget i syntes er sjovt at se? Eller vil i hellere bare have dagens og inspiration osv? Det kunne være rart at vide hvad I helst vil læse om.. (vil jo gerne gøre det så godt som muligt) Går lidt og har i tankerne at lave en afstemning, men i må også meget gerne kommentere i stedet. God onsdaaag.. love C

Gag med pigerne 10 klasse

 Tur i skoven med Katrine 10 klasse

Tømmermænd på langeland 07

kaffebal på skolen 1.g

Gymnasiefest

Ude foran Envy

På vej i byen? (med rød læderjakke, LOL)

Crazy dance

ingen kommentare! haha

Hat og briller på vej til Glory.. wtf

Fuld pigejulefrokost

Hårfarveskift!!

blackie

sweet girl

Paris oktober 2008

paris 08

8 responses to “old memories + modekiks

  1. Jeg synes, at det er meget sjovt at se billeder fra før, men jeg synes at inspiration, dagens og hvad du ellers render og laver skal fylde mest. Og så kan du jo lige komme med sådan nogle billeder en gang i mellem. (-;

  2. Det klæder dig virkelig med mørkt hår ;)

  3. Hvor sjovt! Og jeg tilslutter mig Lauras kommentar – du er superflot med det mørke hår!

  4. caroline: Yes.. det lyder fornuftigt, det må være det jeg gør ;) Ville være lidt trist hvis bloggen kun blev opdateret med gamle billeder.. høhhø

    Og anna og laura: Tusind tak, var dog ikk selv specielt glad for det dengang, men set i bakspejlet nu er det egentlig meget fint :) Var bare en lorte proces, først skulle jeg have helt sort hår så det ikke blev grønt, så efter noget tid kunne der komme brunt i osv ovs, og da det så skulle lysnes igen gik jeg til frisøren konstant.. puha, bliver en dyr omgang hvis jeg skal lave en skifter igen. ;)

  5. Åh, det er så dejligt med gamle billeder!
    Mere dagens. Loooove dagens. Du har god stil.
    // http://milkdujour.blogspot.com

  6. Jeg synes også, det mørke hår klædte dig helt vildt godt – meeen jeg kan godt se, det var en lang proces :-)

  7. Freja Agerkvist

    Skægt med billederne fra 10. klasse
    og’og en vældig fin, underholdende og (ikke mindste) inspirerende blog du har fået stablet på benene!

    Lykke til!
    Freja

Skriv et svar

