fra nuuu af

jeg er mildt sagt død træt af mig selv på et helt bestemt punkt!! Jeg har de seneste uger besluttet mig for at starte med at træne og spise sundt!! Men gang på gang falder jeg i fordi jeg bliver fristet eller er for doven til at tage ned i fitten! Nu må det være nok, og fra NU af er der ikke noget der kommer til at hedde “fraaaa nu af” fordi jeg starter NU !! ja jeg gør. Jeg er har meldt mig til Step og quick stram op i aften. Nu skal der rykkes.

2 responses to “fra nuuu af

  1. HEP! Jeg støtter op, er selv lige gået i gang med at spise meget sundt og fornuftigt.

    Jeg har desværre ikke tiden til at træne så meget, men prøver i det mindste til at gå nogle lange ture :)

  2. HEP! det lyder fandme godt!! så skal det bare holdes :D Vi må støtte hinanden! Og lange ture er faktisk heller ikke spor dårligt! Keep it up ;)

Skriv et svar

