DAGENS

Efter arbejdet i dag tog jeg med Kat ind til byen. Første stop var Kongens Klær på rosenborggade 10 og sidste stop var So Last Season på Bragesgade. Jeg fandt noget begge steder! I den hvide pose som ses på billedet ligger en virkelig fed levi’s cowboyjakke, der bare måtte hjem trods jeg allerede har 2 cowboyjakker. I So Last Season fandt jeg nogle fede Monies øreringe jeg ikke kunne stå for. Hvis pengene havde været der havde jeg også købt en af deres armbånd eller halskæder.. Eller vent nu lidt.. de havde også de dersens herre fede plastik/sorte Prada sandaler.. De var nok også røget med hjem så..

8 responses to “DAGENS

  1. Det er en virkelig flot taske! Er selv på jagt efter den perfekte sorte taske :)
    Hvor er den fra?

    Maj

    • Maj: ih altså, ville ønske jeg kunne sige den var fra et eller andet sejt som fx balenciaga.. Men den er bare købt for en 50’er eller sådan noget haha.. den har dog været alle pengene værd! held og lykke med søgningen :D

  2. He he, sådan syntes jeg ofte det er. Det er ikke altid prisen der afgør om man bliver glad for noget. Den ser i hvert fald super fancy ud :)

    Tak for en god blog.

    Maj

  3. Ohhhh i love your monies!!!!

  4. Rigtig flotte øreringe! Har de mange Monies øreringe i So Last Season?

  5. Åh, hvor du altså en god stil! Rigtig godt øje for lækre ting :)
    Hvor er din grønne armyjakke fra? det er virkelig den perfekte efterårsjakke :)

Skriv et svar

