brunch

I morgen er sidste dag jeg har med min kæreste, han skal nemlig til Frederikshavn og uddanne sig, og kan nok ikke komme hjem før jeg rejser til Australien. Det er virkelig en sørgelig tanke at vi først ses om et halvt år og tror ærgelig talt ikke det er gået op for os endnu. Derfor er det bare med at nyde den sidste tid vi har sammen inden vi ses igen, så i dag besluttede vi os at tage en tur til rungsted, nu hvor vejret også er så skønt. Vi bestilte det lækreste tag-selv-brunch og haha guess what –  min mave gør SÅ ONDT lige nu!!

4 responses to “brunch

  1. Æv det er længe i ikke kommer til at se hinanden, håber ikke savnet kommer til at gøre alt for ondt, godt der er så mange måder man kan kommunikere på nu om dage!

    Hvor i Rungsted er der tag-selv-brunch? Der må jeg da forbi med manden :)

  2. Ja det er rigtig rigtig længe :( Håber jeg virkelig heller ikke – selvom det nok desværre gør i perioder! Stedet hedder Café Crostini og ligger lige ud til havnen, pr. mand 139 kr.. :-)

  3. Det ser virkelig lækkert det. Det vil jeg også gerne prøve :-)

  4. Det vil jeg huske, Rungsted Havn er et hyggeligt sted, så en gang brunch der i weekenden ville være dejligt!

Skriv et svar

