Månedens blog

inden man ved af det er vi allerede inde i september.. Og det betyder også at det er tid til at jeg vil vise jer hvem jeg syntes har inspireret mig den sidste tid.. Hun er virkelig smuk og hendes boheme stil er fantastisk. Jeg ville ønske jeg kunne rende rundt som hun gør hver dag..

Georgia Larsen 22 år. Blog: http://dorasfur.blogspot.com/ VISIT HER!

6 responses to “Månedens blog

  1. Thankyou so much for featuring me!!!

    I really adore your style, very inspiring.

    You’re Danish right? I’m half Danish! :)

    xxxx

  2. Lækkert! Hun er vildt inspirerende.
    // http://milkdujour.blogspot.com

  3. Slet ikke noget dårligt valg! :)

  4. Georgia: Your welcome you have an amazing style! :) Yes I’m from Denmark. And nice your half danish. The last name “larsen” is also very danish! :D

  5. Elsker billede nummer tre – hvor er hun bare fin!!

Skriv et svar

