over øresund

I dag har jeg været en tur over øresund  hvor jeg fik gået gennem Malmøs hyggelige gader i det skønne vejr. Jeg fik da også shoppet en del da jeg har solgt ud på Trendsales i massevis! ( øhh..så må man godt !? )

Efter en skøn dag med shopping bliver man altid en smule sulten – og det efterhånden blevet en tradition lige at slå et smut forbi Jensens bøfhus. mmmhhh Nachos med kylling og vaffel og is til dessert!!

shit det tog lang tid at lægge de billeder op.. nu vil jeg gå i seng, jeg skal nemlig tidligt op og på arbejde i morgen! Jeg lægger forresten løbende billeder op af de ting jeg gik guffet til mig idag,. + nogle andre ting jeg også har på hjertet jeg gerne vil dele!!

Love C

4 responses to “over øresund

  1. så fed hat!! hvor er den fra! er vild med jakken..

  2. Heeej! Jeg har nu seddet og kigget over alt på din blog og jeg synes at den er vild fed!! Du tager masser af helt vild nice billeder og + det synes jeg også at du har en vild lækker stil, fuck man jeg ville have sådan en stil som den! ;)
    Men du tager også en masser billeder som har et vild fedt qvalitet, hvad er det for et kamera?? :)

Skriv et svar

