styleees

dagens inspiration kommer fra stylesighting.

Jeg er snart på vej ud af døren jeg har aftenvagt i dag, og imorgen har jeg taget en dobbeltvagt, derfor vil der ikke komme nogle indlæg i morgen da jeg er på arbejde fra 8-23 ;) Man skal jo tjene sine penge på en eller anden måde..

4 responses to “styleees

  1. Hvor arbejder du henne? :)

  2. Haha.. Gør jeg også – altså arbejder på et plejehjem..
    Ikk særlig fashion – men faktisk ret hyggeligt…. :)

    Go arbejdslyst…

Skriv et svar

