sig pænt hej

til min nye rare følgesvend der kommer til at sidde på min arm det næste stykke tid.

Tasken er fra Asos, og det var den jeg ville vise jer da jeg tidligere i dag skrev om en pakke jeg havde modtaget! Jeg er vildt glad for den til trods for den ikke er ægte læder.. syntes farven rammer lige i skabet, og så den budgetvenlig og det kan jeg jo godt lide..

15 responses to “sig pænt hej

  1. har du et link til tasken? :) den er super fin

  2. Vildt lækker taske! et link ville være super(; Hvor er jakken fra? Den ser rigtig fin ud!

  3. ej et fint outfit – hvor er strik trøjen fra..?

  4. Kan du give link til trøjen as well? Jeg har nemlig et par af deres sorte striktrøjer i overvejelse, men den der er da bare super fin!!

  5. Kradser strikken? :)

    Og tak for link….

  6. hvor er skoene fra?

  7. tasken er meget fint! hadde tenkt å kjøpe en jeg også men i en annen farge, så tenkte jeg må tenke meg litt her (har ikke så mye penger), men nå har jeg betemt jeg om å kjøpe så tasken er ikke der lenger jeeees men den er fint ja, heldig du! :D

  8. Jeg er vild med din stil.. Du er velkommen til at kigge forbi min blog også :)

  9. Er tasken samme farve i virkeligheden, som på dine billeder, eller dem der er på Asos.. For sys den ser mørkere ud på dine billeder..

  10. Okay, tak for hjælpen :)

    Den er rigtig fin, og så lige at de havde fået den derinde igen..

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog også.. Er ny, så ville gerne have nogle læsere til.. Tilmelder mig lige din blog i hvert fald :)

Skriv et svar

