dagens inspiration – drew

Jeg kan godt lide drew, måske er det hendes barske fortid og alt hvad hun har gennemgået der tiltaler mig og giver mig sympati med hende, det kunne også være hendes vildt rare udstråling… hmm,  eller måske det en blanding? Syntes ihvertfald hun har et fantastisk smil, og hendes stil, som man vist godt kan sige er helt hendes egen, er da heller ikke til at komme udenom..

Håber i alle sammen får en god (blæsende) dag søde læsere :D

OG hov, nu glemmer jeg næsten det vigtigste.. modtog en pakke igår fra Asos (viser det senere, det er naaaajse)

4 responses to “dagens inspiration – drew

  1. Årh, Drew. Jeg har også altid haft en eller anden forkærlighed for hende.
    Elsker de første 3 outfits!!

    G.,
    http://www.kingdomofgina.com

  2. love her style x

  3. wow – i love her style – especially her white dress with that bright beaded neck detailing! so beautiful! check out my blog and comment be back? itd be great to hear from you! xxxxx http://improcrastinate.blogspot.com

Skriv et svar

