right now

Ty kører for fuld udblæsning mens jeg render rundt meget fashionable i røde clogs og vintage guns’n and roses tee. Det er store oprydning.. tror jeg tager alt tøjet ud og ligger det sammen på ny, bagefter føler man at man har et helt nyt klædeskab, det kender i  sikkert godt! Og se lige en lækker pesto/ kylling sandwich jeg har mixet sammen,  formåede dog i mellemtiden også lige at kværnet et Magnum is – yes ( og så røg den ned så hurtigt at jeg ikke nåede at tage et billede) damn it..

2 responses to “right now

  1. Jeg troede at jeg var den eneste der stadig ejer et lillebittte kassefjernsyn, men det er jeg ikke kan jeg se. Tak ;)

Skriv et svar

