Nelly guide

Da jeg var sammen med min veninde i fredags havde jeg lovet at hjælpe med at lave hendes Nelly wedges. Det kom der en lille guide ud af – så hvis der er nogle derude som stadig ikke har fået givet dem en make-over er her en ide til hvordan man kan gøre, og hvordan jeg gjorde med mine :) Mine forklaringer var nemlig så ringe – at jeg næsten skylder jer noget bedre.. Håber i kan bruge det – og tag lige forbehold for jeg altså IKKE er nogen haj til at det der med overskuelig opstilling ;)  derfor skriv hvis der er noget i vil have uddybbet..Tænkte bare at billederne evt. ville hjælpe en smule på vej..

Love C ( som forresten piver virkelig meget efter hendes vaccine stik igår :( avv avv avv, mine ærme er helt døde og føles seriøøøøst som om jeg er blevet skudt i den arm hvor stikkrampen kom ind. Kastede også op i går og fik feber. Åh gud altså.. ) andre der har prøvet det??

2 responses to “Nelly guide

  1. Fed blog du har :D

  2. Har du haft nogle problemer med skoene? Første gang jeg havde mine på røg hele sålen af. Random.

    /Caroline

Skriv et svar

