strøgtur

 Top: Cos  Bukser: H&m Blazer: Selected Femme Sko:Vagabond

Leo cardiganen fra Gina Tricot til 199,95, var meget fristet men lod den dog hænge til fordel for en lignende i H&M, som jeg regner med at tage på i aften

jakke fra Zara

fra Zara, den lå vidst nok på 600 kr

også fra Zara, hvis ikke det var fordi jeg ikke kommer til at opleve vinteren i år kunne jeg godt have været ude i en af disse tre! Hvad siger I ? Hvilke en kan i bedst lide?

Som I måske kan se på det første billede har jeg nogle sorte wedges på! DE NYE!! :D Jeg købte dem i dag, det dem fra Vagabond som Sofie så fint viste på hendes blog, og nu jeg så 600 kr fattigere.  Jeg er dog allerede mega giga glad for dem!

snart .. inceeeeeption

5 responses to “strøgtur

  1. hvad skal du da, siden du ikke oplever vinteren herhjemme?

  2. Dine bukser fra H&M. Hvornår er de købt? De super lækre :)

    Og hvor spændende med Australien :)

  3. Fede jakker musen ;) købte “ridejakken” igår bare i beige ;) så fed :P
    og så gode ting du har fundet ;) :)

    • Millemus: Uh nice!! Ja den er så fed jo – og SÅ meget dig så det undre mig ikke.. glæder mig til at se den på !! ;)
      Cecilie: Bukserne er desværre købt for 4-5 måneder siden.. men måske du heldig på trendsales fx. ? :) Ja !! bliver helt vildt…

Skriv et svar

