det sure med det søde

åhh gud altså, i dag skal jeg stikkes og have en vaccine, og tro mig, der er ikke noget jeg mindre ville end have en nål ind i min hud. Har altid haft en forfærdelig frygt hvad angår alle former for nåle men nogle gange kan man bare ikke undgå de pokkers giga mega lange kanyler. dog trøster jeg mig selv med at jeg bagefter har hele dagen til at gå rundt inde i byen og kigge i butikker og i aften skal jeg i biografen. det handler måske bare om at tage det sure med det søde..

Skriv et svar

