videoblog

Her er lidt billeder fra dagen hvor jeg har været sammen med “my sister from another mother”. Tænkte det kunne være lidt sjovt med en video-blog, men er nu stadig også lidt nervøs, fordi det hele bliver lige pludselig en smule personligt! Så derfor håber jeg i kan lide det, og vil bære over med mig. Til dem med bærbar – vend lige skærmen! Haha, det er jo første gang, og man kan jo ikke det hele ;) Hvis jeg gør det igen, skal jeg nok sørge for i ikke kommer til at sidde med hold i nakken.. ps. ved godt jeg siger OG en del, men er det ikke bedre end Øhhhhh? :D

Nu vil jeg smutte i seng.. skal være klar til i morgen! Skal noget jeg frygter RIGTIG MEGET!!

Love C

8 responses to “videoblog

  1. Skønt med Vblog’ing! :)
    Tror snart selv jeg tager springet :D

  2. Skønt med en vlog :-)

    Hvis du havde en I like knap, havde jeg trykket på den ;-)

  3. Rigtig fin videoblog :)

    Du virker rigtig sød :)

  4. Fed stil :)
    Er heel vild med cardigan og sko? hvor er det fra? :D

  5. ihh kunne ikke afspille filmen .. :( ! må lige prøve når jeg kommer over til en anden computer, men det er jo nok ikke så let at finde nogle magen til hvis de er fra genbrug. ØV ;)

  6. ej øv det jeg ked af at høre :) Og ja, det er så surt når man forelsker sig i vintage ting man ikke lige kan få 2 af.. håber du finder noget lignede ;) Cardiganen har jeg ihvertfald set et par stykker af der minder om min :)
    heh, held og lykke :D

  7. er helt forelsket i din cardigan, synes den er fantastisk! :-)

Skriv et svar

