jeg har fri i dag, og jeg laver absolut intet.. eller næsten intet. jeg spiser tørrede mango og hører Mads Langer. Efter han startede The Worlds Greatest Catwalk med sangen Fact – Fiction, har jeg været tryllebundet. Da jeg keder mig en smule tænkte jeg i skulle have et dagens, jeg tulrer rundt i min nye strik fra topshop. jeg elsker den!

2 responses to “

  1. Super fed blog du har!! :) og du er utrolig smuk. jeg tænkte på, gør du noget specifikt ved dit hår? hvilke produkter og sådan bruger du, når du styler det?

  2. Tenna: mange tak :) Jeg har en god rutine med at bruge Kérastase resistance – ciment thermique efter jeg har været i bad. Den er rent faktisk min lille gud ;) Den giver mit hår en flot glans og gør det stærkt og sundt og beskytter mod varmen fra glattejern og hårtørre. Udover det kan jeg bruge osis hårshampoo hvis min hår er lidt kedeligt i det, den holder hele dagen.

Skriv et svar

