mandag

10 responses to “mandag

  1. Rigtig cool outfit! Hvor er dine fede bukser fra? (-:

  2. Hej
    Kan se, din blog også har skiftet tema? Du havde også cuteline som jeg inden, så vidt jeg husker…ved du, hvorfor den gør det? Og hvordan fik du dine widgets tilbage ude i siden..? Min side ligner lort nu….er så træt af det:)

    kh guldlog (som åbenbart er helt retarderet til det her bloggeri) ;-)

  3. Hej Guldlog!
    JA, hvad sker der lige for det?? fattede ingenting da jeg kom ind på siden, blev helt nervøs for der var nogen der havde hacket sig ind på den haha!
    Jeg gik ind under widgets og så fjernede jeg de widgets jeg åbentbart havde fået, og trak mine egne tilbage igen.. suk .. virkelig irreterende.. og min header blev også ændret så der under “golddustandbubbles” stod Just another wordpress blog ?? Virkelig mærkeligt.. Gik ind under header og fjernede det.. men så blev navnet også fjernet?? Jesus altså..

  4. ja, det samme skete for mig med navnet…jesus…men jeg kan ikke trække mine widgets over? hvordan gjorde du det? på min ser det ud som om tematet ikke understøtter det..?

  5. nej er det rigtigt? Hmm.. jeg gjorde det bare?? Det gad den godt? EJ hvor åndssvagt ? Men kan man ikke bare vælge det gamle tema tilbage igen eller hvordan? Fordi det hele bliver lidt underligt når nu man havde vænnet sig til det andet også..

  6. jeg har prøvet flere gange, men det virker det ikke til, at man kan. jeg tror, de har udskiftet temate cuteline me ddette, som de mener er en opdateret og bedre version…men christ altså…nu sidder man jo her og klokker rundt i det.

  7. Hej. super lækre sko, har desværre en eller anden svaghed for ting som fx nitter ;) og det er desværre fordi jeg så bruger penge på dem ;) haha.
    Jeg er ny blogger, måske du vil kigge på min blog; http://aalborgpigen.blogspot.com/
    – Smil Lise

  8. unfortunately I cannot read your blog. I am so excited to have found a Danish fashion blog! I am Danish but grew up in Canada my whole life, I am just learning Danish and just got back from a month long vacation in Denmark! I am going to start a fashion blog of my own as of September, when I move away. What part of Denmark do you live in? My family is from Randers, but when I was there 2 weeks ago I was at Roskilde, on Samso island, and in Aarhus. Also – are you an artist? E-mail me at ellenodegaard@hotmail.com

Skriv et svar

