Fall 2010

D&G fall 2010

Celine Fall 2010

Dries van Noten

Burberry Prorsum fall 2010

Prada Fall 2010

Rag & Bone fall 2010

Chloé fall 2010

En sød læser spurgte mig om ikke jeg ville komme med mit bud på efterårets tendenser. Og selvfølgelig vil jeg det!

Så her er et “lille” udpluk af hvad der rør mig af trends her til efteråret. Jeg er helt vild med alle ovenstående design og ville ønske de alle sammen var i mit klædeskab! Det sker dog ikke, men derfor er der stadig masser af gode muligheder for at se lige så chik ud som de gør. Tendenserne er det minimalistiske og de simple silhuetter. Chlóe med sine varme jordtoner og camel farver rammer mig lige i hjertet! Og der er ingen tvivl om en at jakken fra Chloé på sidste billede med det skinny bælte i taljen er et must til efteråret! Derudover er jeg HELT vildt med striktendenserne! D&G  har virkelig lavet en fed ski-kollektion og den røde strik med det sorte bælte bliver helt klart sæsonens must! Prada er også med på den, og den babyblå farve er så smuk. Og så burde det jo heller ikke ligefrem være det sværeste at støve op selv?

Ellers vil jeg mene at aviatorjakkerne, rulamspelsen, den klassiske maskuline frakke og farverne rød, koboltblå, grå, beige, hvid og sort er noget der bestemt hører til når efteråret nærmer sig. Hvis ikke allerede (vejret er ihvertfald ikke lige noget at råbe hurra for)

Hvis i forresten også er lige så vild med de skinny belts i taljen som jeg – så har Asos har lige lagt nogle udemærket bud på bælterne ud på deres hjemmeside, og det jo highstreet priser når det bedst! http://www.asos.com/skinny-belts/cat/pgecategory.aspx?cid=11595&affId=2492

Skriv et svar

