Blogleg: The Wee Wee Friendbook

Jeg er blevet tagget af Camilla fra www.pilgaardswardrobe.blogspot.com  i denne blogleg, og da der er blevet efterspurgt om personen bag min blog syntes jeg denne lille ”leg” egentlig er meget relevant
Navn: Cathrine
Blog: www.golddustandbubbles.wordpress.com
Kælenavn: Urte
Yndlingsfilm:Hmm.. Shaw Shank Redemption er i hvert fald en klasiker!
Yndlingsbog: Under en strålende sol
Yndlingsband: Grin bare.. Men jeg ELSKER boybandet Blue.
Yndlings tv-serie: The Hills, The City og Gossip Girl
Yndlingsmad: Jeg elsker kager. ALLE kager – kartoffelkager, jordbærkager, snøfler, mazarinkage, chokoladekage, brombærtærte, romkugler.. You named it!
yndlingsblog: Jeg har ikke en yndlingsblog, jeg surfer rundt blandt mange forskellige.. De giver mig alle sammen noget forskelligt.
crush/flamme: har hvis jeg skal være ærlig, nok et lille crush på min kæreste ;)
Yndlingsårstid: Øh? Sommer.. MEN kun pga. solen, varmen, rejser og alle de glade mennesker.  Efterårs og vinterkollektionerne slår dog altid benene væk under mig!!
Yndlingsfrugt: Jeg elsker frugt.. Nektariner, blommer, appelsiner, jordbær, kiwi, æbler, vindruer, bananer.. Kan ikke rigtigt vælge
Yndlingsfarve: Ih. Jeg hader egentlig det spørgsmål, fordi jeg har som sådan ikke nogen yndlingsfarve. Dog er de farver der skal præge min garderobe denne sæson: Camel, jordtoner, græsgrøn, sort og så skal jeg vist og så have lidt rødt i garderoben. Tænker sweater med tyndt bælte i taljen!

Tøjstil: Min tøjstil bærer præg af tidens tendenser mixet sådan, at min egen personlighed og de ting jeg godt kan lide, altid skinner igennem. At tage moden til sig slavisk tror jeg egentlig ikke der kommer noget godt ud af.
Stilikon: Olivia Palermo, Alexa Chung, Olsen Twins, Dree Hemingway, Clémence Poesy, Michelle Williams, Stella Mccartney. Det var bare nogle af dem, hvem siger man kun må have et stilikon?
Forbillede: Den er svær, kan ikke lige komme på nogen – dog vil min familie altid være et godt forbillede for mig.
Fremtidsdrøm: Drømme har jeg masser af, og i år skal jeg have et sabbatår – jeg skal ud på en stor rejse som jeg vil fortælle meget mere om senere. Næste år drømmer jeg om at studere på KEA, få praktik i en af mine yndlingsbutikker, ELLER magasiner, og hvis vi ser endnu længere frem, håber jeg på at kunne beskæftige mig med dét jeg kan lide allermest – nemlig mode!

2 responses to “Blogleg: The Wee Wee Friendbook

  1. Du deler samme madinteresse som mig – desserter og kager!!
    Mums.
    Fin blog :)

    http://www.the-fashion-wall.blogspot.com

Skriv et svar

