vintage dress

 

Ligger på hotelsengen lige nu og koger. Jeg burde smørre mig ind i aftersun igen igen , er pænt ristet efter i dag! Nogle(mig -suk) kan bare ikke solen i længere tid uden at ligne en reje! Anyways.. Hvad siger i til min lille fine farvede kjole af et vintage-ebay-køb at være?? Den er ihvertfald super rar, dog ville jeg gerne have mixet den med et leobælte.. tænker 1.2.3 Ebay search – NOW

Jeg har forresten som tiden jo går fået ansamlet mig et pænt stort lager af en masse  billeder fra byen og  også pænt mange mad-billeder. Det må blive i morgen.. Det næsten synd ikke at vise dem..

Nighty night

C

5 responses to “vintage dress

  1. Super fin blog du har – har du et sted, hvor man kan finde en intro om dig – personen bag bloggen og de fine fotos :-)?

  2. Super – tak for en dejlig blog og god inspiration :-9

  3. Og så har du allerede lavet den – tak :-)

    fedt at “kende” lidt til personen bag bloggen :-)

  4. super nice blog du har (:
    kig forbi min hvis du får lyst linebiine.blogspot.com.
    // Linebiine

Skriv et svar

