Månedens blog

Sikke som tiden går.. Da vi er kommet ind i august – og derfor også en ny måned, må det vist være tid til at jeg igen vil vise jer hvem jeg syntes skal have den såkaldte “månedens blog”

Jeg har fulgt hende trofast i lang tid og her i sommerperioden har jeg været helt vild med hendes indlæg. Jeg syntes derfor Columbine Smile fra Freshnet.se bliver månedens blog. Mange af jer kender hende med garanti, med det er nu ingen hændring!  Her er et udsnit af mine favoritter:

Hendes flotte brune hår kombineret med de lange lækre stænger, som altid fint bliver fremhævet med de fedeste pumps og et fantastiske farvevalg af tøj giver mig et boom af inspiration gang på gang jeg besøger hende! Tjek hende ud nu, hvis du altså ikke allerede har gjort det http://columbine.freshnet.se

One response to “Månedens blog

Skriv et svar

