billeder fra weekenden

Jeg kom slet ikke ind på bloggen i går.. Var såå træt! Vi var oppe mega tidligt pga. loppen! Heldigvis gik det rigtig godt og jeg kan nu tage på ferie med forholdsvis god samvittighed! Billederne er både fra i går og i forgårs.

Vi starter med billederne fra lørdag.. Jeg kedede mig lidt, så jeg tog et billede af min kære kæreste der er MEGET opslugt af tour de France? looool, og derefter et billede af mig, der ikke finder det HELT lige så interresant..

billeder fra søndag

om aftenen stod den på grill, tur og stor vaffelis.. Håber også i har haft en dejlig weekend!

Købte forresten den gule cardigan og de røde converse for 40 kr i alt på loppen, yes yes..

2 responses to “billeder fra weekenden

  1. You look so adorable in every picture, and your sunday looks like so much FUN :)), XOXO, J

  2. You look great! ;)

    you got a new follower!

    Loves , Fleur

    http://www.couturedelafleur.blogspot.com

Skriv et svar

