leo belt

Jeg er “so much in love” with Olivia Palermos outfit til Paris Fashion week july 2010. Hun er en af mine yndlings stilikoner og igen igen gør hun det. Hendes outfit er lige til kopiere, og jeg har allerede søgt rundt på ebay efter stort leopardbælte og lilla vintage kjole.. Har fundet noget godt, måske jeg har heldet med mig ..Har selv nogle leo-solbriller ala dem hun har på, så derfor hvis I ser en der går rundt og prøver at ligne Olivia P, så det altså nok bare mig.. ;)

One response to “leo belt

  1. Yes the belt is amazing, xoxo

Skriv et svar

