I mangel på bedre for i lige et billede der er taget i poolen i går, her er rigtig skønt og byen er fuld af lokale butikker. Jeg kan komme på internettet, men det er kun nogle gange da det vidst er naboens access. Jeg skal ud og cykle nu.. hej heeeeej

ps. jeg HAR bikini på  OG.. ja jeg ser lidt dum ud ;)

3 responses to “

  1. How FUN, you look so cute, happy weekend, xoxo

  2. hvor ser det bare skønt ud! glæder mig til at det bliver min tur ;)

    Jeg har tagget dig i en sommerblogleg, så kig forbi og se om du har lyst til at være med ;)

Skriv et svar

