NEW IN

Fra www.Topshop.com

Smuk hvid jadestens ring fra Dyrberg Kern

Chanel Chance – hair mist. En af mine yndlings sommerdufte

Bodystocking fra H&M divided

Bikini H&M. Da jeg var på stranden med N havde hun denne smukke bikini i sort, og den var super flot, da jeg så den hænge der i den lilla farve, blev jeg nød til at slå til. Den bliver også perfekt til når jeg rejser til spanien i morgen!

5 responses to “NEW IN

  1. the first top is so super sweet :)))

    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

  2. i love anything from H&M.

  3. Love it all. :)

  4. I LOVE THAT GREEN DRESS!!

  5. WOW, im so loving all of your new things babe, love love, jemina, xoxo

Skriv et svar

