spain

På fredag rejser jeg til Spanien med min familie, jeg elsker at være i god tid med pakningen, så jeg er faktisk allerede så småt begyndt at lægge ting frem.

Nogle af mine must er blonder, badedragter, solbriller, shorts, ståhatte, oversize tops og min hvide let gennemsigtige silkeskjorte som jeg endnu ikke har fået brugt endnu.

12 responses to “spain

  1. i love love love your swimming suit!!! the colours are just fab!
    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

  2. I sure wanna raid your wardrobe and your sunglasses, to die for, XOXO

  3. oh! der ser ut som du har helt fantastisk utvalg her!! gleder meg til outfitposts! :D

    feel free to stop by sometime!
    myideaofstyle.blogspot.com

    xx T

  4. heej, kan du huske navnet på dine acne sandaler? de er så fine i farven,.. jeg vil prøve at støve dem op!

  5. Vil du sælge dem? Hvilken størrelse er de? kunne jeg ikke lokke dig til at sende mig et billede af dem på min mail: charlotteblomst@gmail.com
    :-)

  6. Jeg tror faktisk godt jeg vil sælge ja.. Altså jeg er lige på vej til lufthavnen her om en time, så kan desværre ikke nå at tage et på nu, men ved jeg har dem på et sted i bloggen, for 2-3 uger siden, måske du kan se det lidt der?

    Ellers gør jeg det når jeg kommer hjem, hvis du kan vente så lang tid ;)

  7. Det er helt ok.. Det var mere for at se hvor slidte de er.. har du brugt dem meget? og hvilken størrelse er de?
    Jeg tror gerne jeg vil købe dem af dig, men jeg tager på ferie mandag d. 12 juli.. så skal vi eventuelt mødes søndag/mandag formiddag, når du er kommet hjem og handle der.. Men først god ferie til dig!

    Håber at høre fra dig! KH

    • de er str. 38 .. Jeg vil ikke mene de er slidte, men jeg har har gået med dem, så de står ikke som spritnye :-)
      Hmm, typisk.. Lige når jeg kommer hjem :) Jeg kommer hjem søndag ved 22-23 tiden, så det skal nok være mandag, dog skal jeg til jobsamtale mandag kl. 11, så evt efter der?
      Og mange tak ;)

  8. Lad os aftale mandag efter din jobsamtale. Vi snakkes ved, og fortsat god ferie!

  9. Hej. Jeg vil bare sige at jeg har fundet nogle nye estrada på udsalg og i str. 37, som passer mig bedre. Tror at en str. 38 ville have blevet for stor. Men tak alligevel.

    KH

Skriv et svar

