Igår

Jeg fik også taget lidt billeder i går, og dem skal i da ikke snydes fra.. Det var som sagt en dejlig dag, og vi var jo så heldige med vejret!

Vejret var optimalt til grill, så selfølgelig skulle der fyres op for alt muligt

haha, og på dette billede kan man vidst godt se, at jeg nærmer mig en tilstand med en promille lidt højere end til hverdag

Og det eneste  næsten fuld-krops-billede jeg har fra igår, er selvfølgelig når jeg hopper, fedt ;)

One response to “Igår

  1. åj hvor gøy det ser ut som dere hadde det!

    hatten er riktig fet!

    xx T

    feel free to stop by sometime!:)

Skriv et svar

