I kikkerten

Jeg havde en skøn skøn studenterfest i går, og har fået en masse gode gaver! Deriblandt penge.. Det gør jo man bliver en smule fristet..

Det her er hvad jeg godt kunne tænke mig:

kjole fra  www.asos.com

De sidste styles er fra www.topshop.com og jeg  kunne virkelig godt være ude i noget af det.. Det jeg nok mangler allermest, hvis man lige skal være lidt fornuftig?  er den grå kjole på det sidste billede. Tænker jeg ville style den med mine nye sorte converse og min blå statement halskæde fra FAA evt.

skal, skal ikke….

One response to “I kikkerten

  1. goshhh i love this stuff!

Skriv et svar

