Vognturen

Havde en vild dag i går.. Dagen startede på skolen med translokation, hvor der var indmarch, taler, pokaler, og udlevering af eksamensbevis. Derefter gik turen hen til vognene det holdt klar, helt overpyntet af 1.g’erne. Vores vogn var helt perfekt, fyldt med blade, balloner, tomme øldåser, banner osv. Det var den fedeste vogntur, og bestemt noget jeg vil huske altid. Der er blevet taget tusindvis af billeder, med har valgt et lille udpluk :)

lige nu har jeg mega tømmermænd, og fråder sååå meget rester fra igår.. der er virkelig ikke noget bedre.. I aften skal jeg til en anden studenterfest og i morgen holder jeg min egen. Der kommer nok ikke det store bloggeri, men skal nok prøve at  opdatere så godt jeg kan :)

xx

One response to “Vognturen

  1. awww you look adorable, as always, have a fabulous weekend, xoxo

Skriv et svar

