Huefest

Efter en hel dag i sengen igår, besluttede jeg ved 6 tiden, at det nok var på tide at komme op.. Så jeg kom i tøjet og afsted til huefesten der blev holdt på skolen. Da jeg kom var  der  en sindssygt god stemning, alle var bare glade og fulde. Jeg havde proppet mig med panodiler, så drak kun 2 glas hvidvin, endte sjovt nok med alligevel at blive lidt fuld. Vi dansede og der blev tændt Sankt Hans bål.. Det var en hyggeligt aften, og  jeg er glad for jeg tog med..

 

Kjolen er var Urban Outfitters, ringen fra YSL og skoene er fra Topshop.

4 responses to “Huefest

  1. you are so cute, i love your dress and your shoes, and your blue blue eyes, LOVE, xoxo

  2. Uhh, hvor de sko er fiiine. Er det lang tid siden, du har købt dem??

  3. Tak :) De er desværre helt udgået, men jeg fandt dem på Ebay for en måned siden ca. Har faktisk næsten lige set at der var en sælger der sælger de præcis magen til mine.. Måske du heldig :)

Skriv et svar

