sig det løgn

Jeg er syg! Det her er virkelig det værst tænkelige.. Det har ligget under overfladen de sidste par dage, men måske har jeg holdt det lidt væk pga. al stressen over de sidste eksaminer?? Igår ved 4 tiden, var det som om, efter alt var faldet på plads, at det ligeså stille brød frem.. Jeg har så ondt i halsen og mit hovede og krop er hel tung. I aften skal jeg over på skolen til huefest! Så indtil videre har jeg bare fodret mig selv med varm havregrød, og prøvet at sove det væk. Og så krydser jeg  virkelig fingre for det snart går væk.. Den her tid skal man da ihvertfald ikke sove hen over!!!
Nogle der har nogle gode råd mod at få ondt i halsen, krop og hovede væk? De modtages med kyshånd. Og tillykke til alle der er blevet studenter i dag!! Regner stærkt med at lægge et billede op med dagens senere.. Nu skal jeg sove så jeg kan blive rask.. såås

5 responses to “sig det løgn

  1. coffee & cigarettes…that’s what need today…more coffee than cigarettes….

    follow you on bloglovin’
    K
    http://www.kcomekarolina.blogspot.com

  2. nice pictures, xoxo

  3. Det er desværre rigtig normalt, at kroppen reagerer sådan. Det er stressen, der siger farvel.. Jeg har lige været igennem det samme, og det sker altid ovenpå hårde, intense perioder. Så giv dig selv ro og hvile, når du kan komme afsted med det, og fest ellers igennem og nyd dagene :) Få god, sund mad. Masser af frugt, grønt og proteiner og sund fedt. Jeg ved det er en kliché, men det er det din krop trænger til. Især når den sikkert bliver fyldt med alkohol samtidig.

    Igen: Nyd dagene! Jeg ville ønske jeg fik mine hue-dage igen.. De var de bedste!

  4. Du har nok helt ret Katrine.. Og er næsten også overbevist om det er det.. Må virkelig bare ikke fylde kroppen med skidt (selvom det pæææænt umuligt de her dage!? )OG tak for den søde besked..

  5. Selv tak da.. Det er helt umuligt ikke at få fyldt sig med skidtet, men nyd det med tanken i baghovedet, at du forkæler din krop med sundhed om nogle uger igen :)

Skriv et svar

