webcam spam

haha looool hej heeej! Jeg skulle lige prøve mit webcam i min computer af i desperat forsøg på at tænke på noget andet, end den 24 timers biologi A eksame der venter mig i morgen!!  fuuuuuuck, jeg orker slet ikke.. Er så nervøs for jeg trækker noget shit. Please hav en hånd over mig i morgen gud når jeg skal trække!!

I morgen ser i nok ikke rigtig til mig, så håber i får en god dag.. Nogle bliver måske studenter imorgen, eller sidder i den samme situation som mig??

love

C

7 responses to “webcam spam

  1. Dejligt smil du har!! Haha. Og crazy med biologi A. Håber det går godt:):)

  2. held og lykke! :)
    ville ønske jeg selv blev færdig tirsdag, men desværre skal jeg først trække der til 24 timers samf, så jeg bliver først færdig onsdag. Men wuhuu hvor bliver det bare godt. ;)

  3. Camilla: mange tak :D Forstår godt du syntes det irreterende først at trække tirsdag.. Nu vil man godt bare være færdig jo. men ja,det bliver sååå godt.. jubiii!! endelig hue på efter 3 år!

  4. I always like webcam pics, and you look so adorable, XOXO

  5. Overspringshandlinger kender vi alle sammen :)
    Fx. når man, som jeg, begynder at blogge, i stedet for at læse op til eksamen.

    held og lykke!

Skriv et svar

