today

 

Jeg skal som sagt ind på rådhuspladsen her snart. Håber virkelig det stopper med at regne, nåede lige at få taget et dagens med t-shirt på, også brød regnen ellers løs. Suk, måske jeg bare skulle finde min prikkede regnjakke frem til senere, så bliver jeg i det mindste ikke våd.

Ps. lad lige vær at tag jer af mit virkelig koger face på billede et!  ( og min udgroning) åh min gud..

5 responses to “today

  1. Det er rigtig fedt! :-)
    Du har en rigtig cool stil.

  2. L O V E your converse and rock tee!!

  3. rock chic, so cool, xoxo

  4. Nice shirt, I love your rings.

Skriv et svar

