2-1

jubiiii.. Danmark vandt kampen i dag. Jeg er bestemt ikke en trofast fodboldfan, men jeg blev virkelig overrasket og grebet af den sindssygt fede stemning der var inde på rådhuspladsen. Vi kom derind kl. 18.30 i den tro at vi skulle arbejde, men får så at vide at de faktisk ikk har brug for os alligevel. Vi fik derfor 150 kr for at have mødt op, og så tog vi ellers ud og spiste god mad for de penge!

Kl. 21.30 startede kampen og vi havde mast os helt ind i massemyldret. Har virkelig aldrig prøvet noget så vildt, som da danmark (rommedahl) scorede mål nr. 2 .. Jesus.. På vejen hjem var alle folk sindssygt glade og alle dyttede og dansede, high-fivede og havde flag ud af vinduerne på bilerne.

Ærger mig mega over jeg ikke havde mit kamera med..

Nu vil jeg gå i seng, har en lang dag foran mig imorgen med 2 jobs og bio-læsning!

xoxo

One response to “2-1

  1. Wow, i didn’t know Denmark won :D congrats, and i can definitely imagine the happiness and festivities there, happy weekend, XOXO

Skriv et svar

