Say hello to my new baby

yes yes yes.. det her bliver min følgesvend de næste mange år!

14 responses to “Say hello to my new baby

  1. Gorgeous ring!!! lucky you ;)

  2. LOVE your new bling, XOXO

  3. Ihh, den er fin. Også min favoritfarve!

  4. Insane, so jealous x

  5. wow hvor er den altså bare fin! den skal du helt sikkert nok blive glad for :D

  6. Wow!!! Very cool!!!! Love!!! Love! Love!!! <3

  7. i want it too. been seeing two bloggers buying it and posting about it and now i start to feel my greed for YSL ring rising up the greed-o’-meter now.

    ANDWHATELSEISTHERE

    SHOP

  8. Ej, hvor er den fin. Jeg vil også have en! :-)
    -Hvor meget kostede den?

  9. Jeg købte den over Net-a-porter, og det blev 1400 i alt med levering. Ringen koster vidst omkring 1100, så leveringen var ret dyr..

  10. jeg elsker den ring er selv på udkig efter den… hvilken størrelse har du den i???

  11. str. 5 hvad svarer det til? bruger selv en 54-55 i danske ringstørrelser og har selv været tæt på at købe ringen, men tør simpelthen ikke, da jeg er bange for fejlkøb.
    Super blog i øvrigt har lige fundet den :)

    • Hej Linda :)
      Jeg ved faktisk ikk helt præcist hvad 5 står for.. Men det den mindste af de størrelser du kan få, og hvis du har tynde fingre, så det den du skal have.. jeg mener faktisk også jeg har 54-55 i danske ringstørrelser.. Og ringen passer mig perfekt ;) Håber du finder ud af det – det bare med at springe ud i det .. Og mange tak..

Skriv et svar

