The jacket

Tænkte jeg lige ville lægge lidt op med jakken i action. Er super glad for den, dog er jeg virkelig i tvivl om jeg skal pille skulderpuderne ud? Hmmm..haha prøv forresten at læg mærke til mit “Killer eye” på det sidste billede..

7 responses to “The jacket

  1. ej hvor er det bare et fedt outfit! er vild med shortsne! og jakken er så fed til dig

  2. Super fed jakke :)

  3. girl, i love your jacket and sdunglasses, and of course the killer eyes :))

  4. Fed jakke! Det er den fra H&M FAA ikke? :) Jeg har også den til fyre! Den er niiiice..

Skriv et svar

