Sunny day

jubii, der er altså  intet bedre om morgenen end at blive vækket af solens morgenstråler! Dagen idag  kommer  primært til at bestå af biologilæsning, skal op på tirsdag i næste uge, og derefter kan jeg sige farvel til 3.g og lektier og goddag til huen,vogntur, druk, fest, sol og rejser! Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig, lige nu er den karakter også så overvurderet.. jeg skal bare have min hue !! :D

 

 

Hav en god dag alle sammen, kigger ind forbi senere

xx

One response to “Sunny day

  1. hello…!!! thank you for your comment…nice blog and photos…xoxo Eli

Skriv et svar

