pakkepost

yes yes yes..

Har hentet min topshop pakke i dag allerede og de 2 bluser jeg købte er helt perfekte.. har den ene på på billederne..

Lædershortsene er virkelig lækre, og man kan tydelig mærke forskel når det er ægte læder! Tror de bliver en keeper..?

11 responses to “pakkepost

  1. flotte shorts!

  2. Er vild med shortsne, har også kigget længe på dem inde på hjemmesiden! Kan være man skulle hoppe på dem, de er super fine på dig :)

  3. de er fine! sitter perfekt på deg i tillegg :)

  4. snygga shorts! :)

  5. hvor er de lækre til dig! må jeg spørge hvilken størrelse du har bestilt dem i ? jeg tror nemlig vi er omkring samme størrelse ;)

    • Det kan du tro ;) Jeg har bestilt dem i en str. 10, fordi topshops shorts altid er så små i det syntes jeg, så hellere lidt løsere end helt stramt.. og de passer også helt perfekt, kan dog godt mærke de har udvidet sig en smule (pga det læder), såå.. den er altså lidt svær.. det lidt en smagssag hvordan du vil have de skal sidde ;)

  6. damn – jeg har bestilt dem i str 8 nemlig, da jeg har et par læderbukser i str 6 derfra. nu håber jeg godt nok jeg kan passe dem :/

  7. Åhh.. vi må håbe de har brugt samme “skabelon” til læderbukserne og dem du har købt hva ;)
    Krydser fingre for det var den rigtige størrelse.. de udviger sig ihvertfald. så mon ikke :)

  8. ja det er jo det – og dem jeg har bestilt ser også ud til at være mere baggy i det end dine. :D

Skriv et svar

