Mandag

Tog-arbejde burde forbandes langt væk, det er jo helt umuligt at komme ind til byen.. Jeg skulle derfor tage en “togbus”.. det var virkelig ikke noget at råbe hurra for, togbussen var sådan en gammel turistbus fyldt op med mennesker, og der var selvfølgelig ikke noget velfungerende aircondition. Som i kan høre – jeg hader at køre med bus!

Men…Jeg har været til jobsamtale i dag.. 50 min varede samtalen! (ikke lige hvad jeg er vant til) Dog lød det alt sammen rigtig spændende og godt, og på onsdag får jeg svar om de vælger mig frem for de andre der også har været til samtale.

Billederne er fra weekenden hvor jeg sad ude i haven med min lillebrors kanin, den er simpelthen såå sød og kælen og så hedder den Elvis. haha

2 responses to “Mandag

  1. Nej, hvor er den bare sød!

Skriv et svar

